Rabu, 13 Oktober 2010

Masih kah di kau ingat??

Alhamdulillah Maha Suci Allah, dengan keizinan dan keberkatan olehNya saya di beri kekuatan untuk menulis kembali blog ini.

Hampir setahun saya meninggalkan penulisan blog ini.Pertama sekali saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana sokongan kawan-kawan di atas kesudian untuk menjengah ke blog saya dan membaca analisa analisa yang saya buat. Ia sekadar perkongsian ilmu.

Sejarah permulaan blog saya ini adalah dari cetusan www.jutawanemas.com dan kini saya meneruskan secara offline di tapak sembang2 blog baru di www.tokeimas.blogspot.com.Sila lah kunjungi blog tersebut kerana ramai otai2 emas dan perak bersembang2 di sana.

Jikalau anda masih ingat lagi, tercetusnya idea blog ini adalah atas pengalaman manis saya menjual LADY FORTUNA PAMPSUISSE GOLD 24K.

Ingatkah anda akan gambar ini?



Ianya menjadi sebagai batu loncatan kepada saya untuk meneruskan usaha memartabatkan emas ini. Sekadar infomasi, saya bermula dengan membeli 10g Lady fortuna Gold Bar 24K ini dengan modal permulaan sebnayak RM1,000.00 sahaja pada tahun 2008. Setal dua tahun menyimpannya, harganya sekarang menjadi RM1500.00. Alhamdulillah..ini di namakan 'appreciation value' yang wujud di dalam emas itu sendiri.

Baiklah..saya harap blogger semua tunggu akan kehadiran product baru iaitu adik kepada Lady Fortuna 24K Gold ini.

Pengumuman akan di buat dari semasa ke semasa.. Jangan lepaskan peluang selepas kehadiran product baru ini di pasaran Malaysia.

Pembelian ianya boleh juga di jalankan dengan menggunakan paypal sekiaranya anda mempunyai akaun paypal.



Sekian, Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan