Selasa, 10 Mac 2009

Bila Masa Yang Sesuai nak Beli Emas?

Ramai orang tertanya-tanya bila masa yang sesuai untuk membeli emas? Bila anda bertanya kepada saya jawapan yang saya berikan adalah SEKARANG!

Adakah sesuai harga nya nak beli sekarang? Jawapan saya
SESUAI

Kenapa saya katakan demikian? cuba perhatikan charta SPOT GOLD di bawah.

Charta in adalah pergerakan emas dari 1 Mac 1999 hingga 1 Mac 2009. Dapat di perhatikan pada 1 Mac 1999, harga emas hanya berada pada paras USD 250.00 per ounce. Dan 10 tahun kemudian, harga emas telah mencecah USD 1000.00. Kenaikan hampir 4 kali ganda. (1 ounce bersamaan 31.109g).

Secara purata, kenaikan emas ini adalah sebanyak 25% setahun. Jadi, mulakan sekarang. Jangan menyimpan wang kertas yang tidak diback-up oleh mana2 logam. Nilai wang akan susut akibat inflasi. Bertukarlah kepada emas.Protect your wealth. Ini kerana emas adalah logam terpilih dan matawang sunnah. Ia sudah dijanjikan oleh Allah sebagai simbol kekayaan.

Sekiranya anda ingin memulakan simpanan emas anda, saya merupakan authorise dealer of Public Fine Gold International Sdn Bhd. Harga emas bar yang kami jual adalah dibawah harga pasaran emas di Malaysia. Sila rujuk http://www.fgjam.org.my/ bagi mengetahui harga pasaran emas di kedai2 emas di seluruh Maalaysia.

Sekiranya anda ingin mengetahui mengenai harga gold bar yang kami jual, anda boleh merujuk nye di http://www.publicgold.com.my/ di mana harga tersebut diupdate setiap 1.5 jam.

Ni contoh gold bar saya jual:


Sumber: http://www.jutawanemas.com/

Sila hubungi saya di talian: 0172361609 Hafiz atau emal
hafeasy@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan